Odzyskaj formę po ciąży

Justyna

Odzyskaj formę po ciąży

Treningi prowadzone przez fizjoterapeutkę, ze zwróceniem szczególnej uwagi na osłabione po ciąży i porodzie dno miednicy, mięśnie brzucha oraz okolicę lędźwiową pleców. To bardzo ważne, żeby w mądry sposób, stopniowo, powracać do obciążeń tych rejonów.

Pracujemy globalnie. Najpierw skupiamy się na osłabionych obszarach, następnie angażujemy do pracy całe ciało. Przywracamy prawidłowy tor oddechowy z aktywacją mięśni poprzecznych brzucha. Poprawiamy postawę i nawyki ruchowe, tak aby przygotować ciało do większej aktywności. Ćwiczenia obejmują trening dna miednicy, stretching, elementy Pilatesu i rozluźniania powięziowego i automasażu.

Zapraszamy mamy bez dzieci – maleństwa zostawiamy np. pod opieką tatusiów i mamy godzinę tylko dla siebie 🙂 W treningu bez dzieci łatwiej jest się skupić na prawidłowym wykonywaniu ćwiczeń, dzięki czemu są one efektywne, bezpieczne – przynoszą oczekiwane rezultaty.

To doskonała okazja, żeby zrobić coś dla siebie, zrelaksować się i nabrać sił do wykonywania nowych obowiązków związanych z macierzyństwem.

Na trening zapraszamy 6 tyg. po porodzie naturalnym lub 12 tyg. po cesarskim cięciu.

Czas zajęć: 55 minut